Friday, April 24, 2009

SELAMAT ULANGTAHUN SAYANG....

Assalamualaikum...

T nak mengucapkan SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN KEPADA KEDUA IBU BAPA, YANG KE 41 DAN KAKAK KE TIGA T, AZIZAH & NAZRI, YANG KE 15 TAHUN...

Ma + Abah menyambutnya pada hari ini... 24/04/09 dan Kak Jah + Abang Nazri pada 21/04/09...

SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT.. KE HUJUNG NYAWA.. BUNGA CINTA KEKAL MEWANGI UNTUK SELAMA-LAMANYA.. AMIN.. INSYA ALLAH.. :-)


Ma, Abah dan anak-anaknya... 8 orang semuanya.. Bermula daripada Kak Dah, Kak Na, Kak Jah, Abang Yus, T, Nizam, Eidi dan Asmidar....

Kak Jah dan Abang Nazri..

Kak Jah dan familynya..

2 comments:

♥ aimi @ kamalina ♥ said...

wah...double celebration... best tu...

mysha said...

hePPy aNniVERsaRY uTK paREntS akaK.. n hePy beLAted besdaY utK kaKak akaK...besTLa kaN samBot sekALi...

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....