Sunday, March 01, 2009

MY DEAR BLOG....

Assalamualaikum....

Pagi ni Ma sediakan sarapan.. Nasi Lemak dan buat Air Kopi 'O'.... Sedapnya dok melayan Nasi Lemak bondaku ini... Pinggan tu licin sampai dok jilat jari lagik.. Teruk.. Teruk.....

Sedap sangat Nasi Lemak ni tau!!

Sebelum kami balik ke Temerloh.. Sempat bergambar-gambar lagi.... Tengoklah tu kami adik-bradik dok posing-posing.. Macam-macam gaya ada.. Ngeh.. Ngeh.. Ngeh..




Bersama family tersayang.. Tapi tak cukup korumlah.. Ada 3 orang lagi adik-bradik yang tak ada sama...



T sempat bergambar dengan kawan sekolah T dulu.. Dewi.. Balik Temerloh .. Singgah kedai beli paper dan majalah... Jugak beli kek SR....

Sempat jugak beli seluar jeans LEVI'S baru... Juga beli 2 helai T-Shirt tue.. Tq B!!...

Sebelah petang dalam pukul 6.30 petang g kuar makan di Tifa Rest...

Jom makan!!


Hari ini merupakan hari ulangtahun kelahiran abang ipar T, Abang Long.. Suami Kak Long T.. Semoga Abang Long terus dilanjutkan usia.. Dimurahkan rezeki dan berbahagia bersama keluarga tersayang.. Insya Allah.. Amin...

6 comments:

aimi @ kamalina said...

masakan mak mmg best kan?? tu yg rasa nak gak suruh mak masak w/pun dah berfamily.. wah T shopping levis tu....

sofeaann said...

nasi lemak mmg favourite sofea giler2 !!!!!

Zanna_MamaBatrice said...

salam kak tie
meriah betul family kak tie
sumer kaki pose yerk kak
best arrr

amboi
shopping suar jeans sampai 3 pasang tu
ada lebih ke idak ...he he he

ita said...

salam tie..sori tie..lama x jenguk tie & anak2..
bz skt lately nie..
kelam kabut idup rasanya..
sejak hubby sakit nie.beban kt bahu tu rasa makin berat..yelah..b4dis..ada org tlg uruskan ank2..kemaskan umah..
tp dis time..all things kena handle sorang2..letih btul rasanay..

nipun br jer baik demam..2 hr demam tie..penat sgt bdn ni rasanya..

kt ofis nie keja melambak2..nak singgah blog & fp kawan2 tu curik2masa jer..tq sbb salu update pasal family tie kt ita..rajin tie mms gambaq kt ita..tq yer..

.: Leen-Wawie :. said...

best posing2 ramai2 camtu... sure kuar cam2 aksi..
sodap tu nasik lemak... my peberet!!

en_me said...

pagi nasi lemak, malam ikan siakap tiga rasa.. bestnyerrrr

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....