Tuesday, March 03, 2009

AWARD


Dapat AWARD ni daripada Eya.. http://e-yya.blogspot.com/

TQVM MY DEAR! Rajin Eya bagi Award kat Kak T.....

6 comments:

Shahida said...

ala xaci nk jgk..hehe

eya said...

kak t,maceh..susah2 je publish.

mysha said...

wAH beSTnYEr KAK t dAPaT awaRD....

cOngRAt kAK.....

Jasfyra said...

rajinny kawan kak t wat award tu
kak, roti butterscot tu susah nk dpt kan..saya tanya kt kedai depa kata lori antar 3-4 bungkus je..uhuksss..menda sedap antar sikit plak..

Idida Aziz said...

bestnyer dpt award gitu..lain plak award kali ni..award jd follower plak yer tie

Shahida said...

roti butterscot ! uihh br cuba semalam sbb terliur sgt kak t promote..hahha...sdp giler..kenyang

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....