Sunday, March 15, 2009

AHAD NAN SANTAI...

Assalamualaikum....

Hari ni dok lepak-lepak kat rumah saja.. Bersantai-santaian... Tak buat keje benda pun.. Makan tidur, baca magazine.. Makan, tidur.. Hehehe...

Tadi kawan B datang singgah ke rumah.. Dia bagi baju yang dia jahitkan untuk T dan Nur... Ada sehelai lagi yang belum siap.. T memang suka kain jenis ni.. Baju Kurung Kain Kapas...

Lunch tadi B kuar beli Nasi Goreng Kampung, Bubur Kacang dan Pengat Pisang.. Jugak Kuih Tauhu Sumbat di gerai makan di Bukit Angin.. Pada T, Nasi Goreng Kampung yang paling best di Temerloh ni adalah di sinilah.. Memang power!!

Menu for dinner.. Beli jugak.. T malas masak ok!! Nasib baik B jenis yang tak kisah orangnya..

Minggu ni rehat dok kat rumah aje walaupun anak-anak dah mula cuti sekolah.. B ada kes esok dan lusa.. So, tak berjalan ke manalah kot.. Tapi Insya Allah.. Hari Rabu mungkinlah kami pergi IKEA... Ruginya kalau terlepas sale dia yang giler-giler tue tau!! Hari Khamis atau Jumaat pulak kami akan balik ke kampung di Bukit Abal, Kelantan.. Ada kenduri kahwin saudara sebelah B di Kuala Besut...
Ehem... Bilalah berpeluang nak gunakan kembali benda alah merah membara kat bawah ni ye??..... Alahai...

15 comments:

CoNniE said...

huhuhu.. best nye hari2 dpt santai.. dulu kite kecik mak salu palaikan kain kapas.. mmg selesa...

sdp nye makanan tu sume... wohohoho...

sila amik tagged yea.. hehehe...

zino said...

salam kenal..

selamat santai kat rumah...

jeff said...

>> sunday mmg time utk bersantai pun...
>> cuma saya ni je yg terbalik...
>> sunday biasa kerja...:D

mountdweller said...

Salam T,

Kain kapas memang selesa sebab kalau berpeluh pun rasa tidak melekit cuma cepat berbau.

Jasfyra said...

saya pun suka kain jenis camtu kak.ada org panggey kain cotton.cantik kan..nk p kelantan eh..ala bestnya..lama xp dah..

kak, besday akak pun bln 4 eh?bape hb kak? nanti senang2 leh kita chat lagi eh kak

en_me said...

ammvoiii akak ti, gambor besar atas katil ittewww.. very very derrr

kak ina kl said...

salam..best ye dpt gi jalan-jalan cuti sekolah ni..akak ashik ke hospitallah minggu ni...

Zanna_MamaBatrice said...

cun ler....pandai nur posing....
menurun kak tie ler tu

he he he..
angin M datang yerk kak
sekali sekala ok ler tu kak tie

means kak tie naik KL ler yerk...
borong kak tie jgn x borong..
nanti publish ler apa yg kak tie sempat sambar time kat IKEA tu erk...

nak klik kelate yer kak tie
ckp kat hubby kak tie
hati2 memandu yerk......

aimi @ kamalina said...

T, rabu nak gi IKEA?? bestnya...ada sale ker?? saya ni bukan member tu yg tak tau sgt pasal sale.. nak kena jadi member gak ni..w/pun jauh kugagahkan jua... T, kalau pegi nak krm beli payung blh??? hehehe.. dah lama ngidam nak beli payung tu asyik tak terbeli je... kalau T dpt belikan ok gak.. :D

lieya_latif said...

kak, lieya dulu mase belajar kat uitm penah datang musim pakai baju kain kapas ni....best....senang nak gosok, kalo lieya plak tak leh pakai yg baru2 rase keras kainnye...kene basuh byk2 kali baru leh pakai he he ehe...

wah ade planning nak jalan2 ke, akak tak booking ke tiket air asia ari tu...promotion rm1 tu...lehlaa gi bali ke bandung ke....he he he

ai said...

Ni betul2 SANTAI ni T..sonok giler wei! aku ni pon minggu ni takde la sibok cam biasa kat umah ni sbb tinggal anak aku Ely tu je sorang. yg lain sume kt melaka.. huhuhu..rindu pulak ngan anak2 ayam aku tu.

Puan Iza said...

Cantik manis jer Nur pakai baju kurung cotton tu...pandai posing lak tu....:-)

ooo kak T nak balik kelate ker?...iza ni dh lama tak balik...tingin nak blk tapi masa tak mengizinkan lagi....huhuhuhu

Shahida said...

wah cantik gambar kt atas tu..ka t nk g bercuti kt ner tuuu plak

Sofea said...

sofea pun teringin nak g ikea.da lame x g

eya said...

ade sale ke ikea,mcm xtau je..harus terjah ni

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....