Thursday, February 12, 2009

MY DEAR BLOG....

Assalamualaikum...

Nur demam dah masuk hari ke 3 hari ini... Tapi dia ke sekolah jugak.. Cuma ponteng tak pergi ke Kelas Q-fa selama 2 hari... (Selasa & Rabu)... Balik dari sekolah hari Selasa tu dia muntah-muntah.. Perut masuk angin agaknya sebab dia tak makan nasi... Minum air gas dan makan jajan je.. Tadi masa nak amik anak-anak di Kelas Q-fa.. Ustazah bagitahu dia tidur aje.. Tak mengaji pun.. So, T pun terus bawa dia ke Klinik.. Doktor kata kata demam dia tak tinggi sangat.. Cuma pagi tadi dia kena cirit-birit.. Dah ambil ubat dan dapat MC daripada Doktor.. Balik rumah dia tidur aje...

Ubat Nur...


Kesian anak Ummi nie..

Abang Adib dan Adik Nur.....

Abang Adib g sekolah sorang je hari ini...

Balik dari sekolah.. Singgah beli roti dan telur.. Anak-anak suka makan Telur Separuh Masak...

12 comments:

ai said...

Alahaiii..syian nur! makan abis ubat tu ye sayang. boleh cepat sembuh. sayang abg dia kt adik. sonok sebenornya aku tengok anak sepasang2 ni. huhuhu..

~~ciklinn~~ said...

alahai ciannyer nur...semoga cepat sihat yer syang....

pandai abg syg adik ha...

atty's said...

salam T..sian nur..tak sehat pun rajin g sekolah..semangat nak bljr tinggi..

semoga nur cepat sembuh..jgn lupa kasi nur ubat ye T

en_me said...

siannyer adik nur tewww.. moga cepat sembuh..

D.O.U.B.L.E...S said...

salam...perkenalan

Emy Omar said...

Sian Nur..get well soon ye..Jangan lupa makan ubat tau

HABIHA69 said...

Semoga Nur cepat sembuh....sabar lah..tanda Nur nak membesar tu ..kan..kan..

shimazahar said...

alahai ciannya Nur.. get well soon my dear.. tapi dah 3 hari tu.. lamam gak tu... makan ubat tau nur....
alahai sayangnya adib dekat nur haaaa... sweet sangat....

lieya_latif said...

alahai sian nur, harap cepat sembuh...bagus nur walau demam tetap tak mo ponteng sekolah....harap nur cepat sihat balik....mmg sekarang musim kot kak t, lieya ni baru baik demam...same ngan mija.....cuace panas kot......baik tul abg adib ngan adiknyer....kemain jage lagi....

mountdweller said...

Kesian.... begitu kanak-kanak, sekejap demam dan tak lama ok. Pastu mulalah nalak balik.

Bila Big Mama buat n3 nih, saya teringat anak-anak kami semasa kecil, cukup bahagia dan terhibur. Rasanya nak mereka tu balik menjadi kanak-kanak.

eya said...

semoga nur cepat sembuh. jgn kasi dia minom air gas lg.

aimi @ kamalina said...

alahai nur..siannya dia... demam lagi ke T??? ooo.//T pun sellau pegi klinik Zul yaa...samalah dgn kita...suka pegi situ w/pun kat TJ ada klinik...

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....