Saturday, February 07, 2009

MY DEAR BLOG.....

Assalamualaikum...

Sarapan pagi ini disediakan oleh Kak Kin... Nasi Goreng....


Keoy Teow Goreng, Kuih Bingka dan Air Teh 'O'.....

Ijai, Amer dan Alia..... Anak-anak sedara T....

Kak Kin sedang membantu Ibu Mertuanya membuat Kuih Koci dan Tepung Bungkus.. Hehehe..

Sedang diproses.. I tengok aje ok!.. Nak buat malas.. Nak makan rajin.. Nasib baik ada Kak Kin.. Hehehe....

Jom makan ais krim!!...

Kak Kin masakkan Gulai Tempoyak Ikan Patin.. Changkat Jering punya style.. Hehehe....

Udang Celup Tepung Tempura...

Sebelah petang B balik beli Bubur Kacang, Laksa, Mee Kari dan Kuih-Muih.... Jugak pekena Kuih Koci, Kuih Tepung Bungkus dan Air Teh 'O'.. B balik lambat.. Settle baiki keta di bengkel dulu...

Sayang semua budak-budak ini...

Apa isi di dalam plastik ini?

Oh! Baju Kurung Kain Kapas T & Nur rupa-rupanya... B ambilkan tadi di Temerloh.. Tq B!
Uiii.. Anak dara Ummi dah semakin besarlah......

1 comments:

mountdweller said...

Keluarga bahagia dengan lima putera puteri. Alhamdulillah.

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....