Sunday, February 01, 2009

MY DEAR BLOG.....

Assalamualaikum..


Hari ni bermalas-malasan sahaja di rumah... Bangun tidur pun lambat... Anak-anak nak tonton tv ke main ke... Buatlah... Tak ada hal punya... Dok bersantai-santai kat rumah.. Baca paper... Ngadap pc jap... Baca majalah-majalah.... Masak pun tak... Makan minum main tapau aje.... Tengahari B bli Nasi Beriani.. Sebelah malam keluar makan di restoran orang Siam di Batu 1. Pekena Nasi Paprik malam nie.... B lak makan Sup Ekor dan Nasi Putih.. Anak-anak pulak order Nasi Putih, Tom Yam Campur dan Telur Dadar.... Minum lak Air Bandung, Nanas, Oren dan Carot Susu.. Tak amik gambar.. Malu... Orang ramai.. Hehehehehe......

6 comments:

Emy Omar said...

Nampak sedap je nasi beriyani tu..biasala hari tu kalau saya pun Ahad memang hari bermalas-malasan seduniakan!!ha..ha..tapi Sabtu cleaning day..kemas rumah,iron baju & macam2 keje lagi yang tak sempat buat pada hari2 biasa... ;(

jeff said...

>> kadang saya pun kalau org ramai risau gak nak ambil...
>> tapi last last buat bodoh je...
>> nasiblah selagi tak kacau sesiapa...:D

eya said...

wah setapnye..tersentap tgk nasik tuh

Linda Latip said...

hai tie..ehehe..kami dh pndah ke blogspot tau..naty jgn lupe visit our new 'home' waaa...mknana spt biasa tau kat blog or kt fp die..aiseh² kna mkn pasni..lapooooo

mariam said...

salam kak tie....mariam weekend kena tunjuk rajin sbb hubby mkn kt rumah...hari lain mkn roti je...hihihi

aimi @ kamalina said...

aisyeeeee T....cam tak biasa lak baca awak segan amik gambar.... :D sedapnya nasi beriani... beli kat ner?? restoran ali ker??

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....