Wednesday, February 18, 2009

MY DEAR BLOG.....

Assalamualaikum...

Hari ini Ma dan Abah T datang ke Temerloh.. Selepas mengambil anak-anak di Kelas Q-Fa, T g amik Ma dan Abah g Pusat Zakat.. Ari tu terlupa nak bawa buku-buku akaun Abah yang lain... Dan kemudian kami g makan Roti Canai...


Ma dan Abah....

T makan Roti Canai dan minum Air Teh Ais...

Tapau Kari Ikan Tenggiri untuk lunch... Masak Nasi dan goreng Telur Dadar aje.. Budu pun ada jugak tau! Tapi T tak makan.. Ma dan Abah je yang makan.. T makan roti aje...

Tadi sempat g beli tudung jap.... Sekarang koleksi tudung cam ni dah ada dekat 12 helai...

Sebelah malam kami g keluar makan di Kg. Bangau.. Dekat Lubuk Kawah.. T order Ikan Tilapia Bakar, Ikan Patin Bakar, Tom Yam Campur, Sotong Celup Tepung, Sayur Campur dan Telur Dadar.. Gambarnya? TAK AMBIL... Kenapa TAK AMBIL?
Heeehehe... Lupa bawa kamera daaa... B kata bagus2.. Sebabnya dia memang tak suka T amik gambar masa makan kat luar.. Dia malu kot.. Orang lain dok tengok-tengok.. T lak jenis tak kisah.. T rasa T nak ambik gambar kat mana-mana pun.. T tak kisah.. Ambik je.. Bak kata Bro Jeff.. SELAGI TAK KACAU ORANG LAIN.. PEDULIKAN... Betul tak Bro? Hehhee... Tapi tengok situasi gak.. Kalau orang ramai sangat ker.. T tak ambil jugak kot.. Malu jugak.. Bukan jakun semua benda nak diambil gambar.. Tapi entahlah.. Memang suka mengambil gambar.. Peduli apa pandangan orang?? What say u?... Aiseh...

1 comments:

jeff said...

>> betul tu...
>> selagi kita tak kacau org tak payah ambil port...
>> yang penting kita pandai pandai bawa diri...

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....