Friday, January 09, 2009




Petang tadi amik anak-anak kat sekolah.. B stay di KL lagik malam nie.. Ada hal lagi di KL besok.. Balik dari sekolah tadi, terus ke dapur.. Menu malam ni cuma Ayam Masak Kicap (dimasak di atas permintaan anak-anak) dan Sayur Goreng.. Buat Air Lemon satu jug dan itu sajalah.. Menu malam ini.. Alhamdulillah...

8 comments:

farah amoi said...

T..menu yg simple tp nanmpak best sgt...
terr nye tgk...
rajin T ni....

leh ler berguru ngan T nanti

k.nurul said...

sdapnye nmpk air lemon tu t....

LYNDZ said...

T, seedapnyer ayam masak kicap 2....esok nak buat arrrr... :)

aimi @ kamalina said...

okal tu T...sedap la gak..menu saya mlm ni nasi goreng je..dear hubby yg buat sebab saya sibuk deco kek... ni baru siap..penatnya badan (tapi sempat gak ngadap blog sblm tido)... :D

re: thanks for d phone no.. nanti saya try call tanya..

en_me said...

ayam masak kicap memang sodapppp..

~~ciklinn~~ said...

simpel tapi sedap tau..nak2 ayammasak kicap tu.....hishh sedpnyer

shimazahar said...

sedapnyaa.... T sekarang nie saya pun dah terikut-ikut T... kalau pergi pasar saya mesti beli LEMON.. buat air.. perghhhh memang MASYUKKKKKK....... segar ajer tekak....

jacker said...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!
costume jewelry

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....