Tuesday, January 27, 2009

MY DEAR BLOG......

Assalamualaikum....

Pagi ni pas sarapan.. T g kedai tempat Kak Na bekerja..

Anak-anak T bersama Hafiz... Anak sedara T....


Kat kedai ......

T sempat mandi wap selama 20 minit dan buat facial lak dalam 25 minit gitu.....
Bli serba sedikit produk Newcell.... Bersama tuan punya kedai.. Kak Yanie....

Singgah makan di R & R Tapah....

Sempat beli 4kg Buah Jambu Batu dan 2kg Jambu Air... Jugak beli Rendang Tok & Lemang... Sedap sungguh rasanya...

Bekas air Tupperware tu pemberian Su Da.... Frame, Mangkuk Visions dan Corning Ware tu pemberian daripada Kak Na... Tq so much...

Buah tangan untuk kawan-kawan.....

0 comments:

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....