Sunday, January 18, 2009

MY DEAR BLOG.....









Assalamualaikum....

Pagi ni Abah goreng nasi dan Ma memasak Pulut Kuning sebab semalam dia dah cakap kalau PAS menang di KT dia nak buatkan Pulut Kuning.. Hehehe.. Siap bagi-bagi sikit-sikit sorang kat jiran-jiran.. Adik T Eidi rajin lak dok membasuh keta kami... Tq Eidi... Berkilat-kilat macam baru pulak keta Abe Bob tue.. Hehehe... Selepas itu, kami pulang ke Temerloh... Singgah makan di Restoran Seri Puncak dan terus pulang ke rumah... B nak membaca.. Esok ada hearing kat Mahkamah Temerloh... T lak dok menonton DVD dalam bilik kat atas.. Dalam pukul 6.30 petang gitu, kawan B datang ke rumah.. Bawakan Bubur Asyura.. Sedap.. Tq banyak-banyak En. Zubir ye!... Sebelah malam, B kuar tapau food... T tak masak malam nie.. Dok layan tengok AJL 23.. Congrats MUH.. U guys memang layak... U guys memang best of the best! Nasib baiklah si Superman tu tak menang.. Kalau tak harus aku pecahkan tv kat ruang tamu rumah aku nie.. Hohoho..... Siot betulla...

3 comments:

Zanna_MamaBatrice said...

amboi
ma akak siap buat pulut kuning PAS menang kat KT yerk......nie sure org kuat PAS nie kak tie...larikkksss

kak, abg bob kerja apa yerk kak....coz' bc cam ada kena mengena ngan court bagai tu

atty's said...

sedapnya pult kuning..

googler said...

chloe bags
chloe handbag
chloe handbags
chloe paddington bags
chloe paddington bag

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....