Thursday, January 08, 2009

MY DEAR BLOG...













Assalamualaikum...

Hari ni pas amik anak2 dr Kelas Qfa.. G bli barang2 dapo di Teluk Ria.. Balik umah dan berehat sat.. Dalam kul 12.40 tgh hari, anak sedara T, Anis datang amik T dan anak2.. Kami ke hospt selepas hantar anak2 ke sekolah.. Nak melawat kakak T yg ditahan di wad.. Dah buleh balik pun.. Pas settle hal nak kuar dr hosp, singgah cafe lunch dulu.. Then, B call dan suh g singgah kat opis.. T singgah di Maybank dulu, then ke AVON, pas tu naik ke opis B.. Tgu B jumpa client dia jap dan kemudian kami balik ke rumah.. Sebelum tu singgah lak ke sekolah Nur.. Sedang molek masa tu Nur baru kuar kelas nak ke kantin.. Sekejap jap kat situ.. Adalah dlm 10 min je.. Saja singgah sebab lalu sekolah dulu baru ke kawasan perumahan T.. Nak tengok2 dia dok q beli makanan kat kantin tu.. Balik umah, solat Zohor dan Asar dan sempat dok layan cite "LAILA MAJNUN".. Then T bersiap2 nak amik anak2, B ke opis semula.. Balik umah, masak Lala Bertumis, goreng Sayur Bayam dan Telur Dadar, Sambal Cili Api skit dan buat Air Lemon.. Pas dinner, B ke KL pulak.. Ada keje di KL esok.. Uish! Umi asyik kena tinggal je ni B! Hehhe...

2 comments:

ai said...

huiiiiiiiiiiii..sambal blacan kau tu buat sengsara tekak aku ni T... ;P


~aku duk kat rawang le yang...tmn tun teja.

superior said...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
wholesale jewelry

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....