Tuesday, January 06, 2009

MY DEAR BLOG....




Assalamualaikum...

Hari ni taklah sebusy semalam.. Rutin amik/hantar anak ke Kelas Qfa/Sek Keb tu kira biasalah.... Skang nilah masa nak relax2 pun.. Sesambil dgr Radio Era... Sesambil dok melangut depan pc nie...

Kalau semalam, kawan T, Emy Omar, mummyezhanerfanedriana masuk berita TV9, hari ni gambarnya pulak masuk paper UTUSAN.. T baca kat utusan.com.my jer.. Nila gambarnya.. Glamer engkau Emy... Hehehe... Meh T glamerkan u pulak kat sini.. Hehehe.. Anyway, selamat bertugas kembali setelah habis pantang dan cuti sekolah baru ni ye Emy... Ez pun rajin tolong mummy dia ya!!

6 comments:

ai said...

wahhhhhhhh!!! emy glemer woo!!! ;P

aimi @ kamalina said...

wah glamer cik emy kita yaa... hehehehe...

T, suka dgr ERA ke?? saya dah lama tak dgr ERA.. cam syok dgr HOT la pulak.. tak pun SINAR... kalau pi ktn lak, mesti cari siaran TIME HIGHWAY Pantai Timur...

~~ciklinn~~ said...

eh itu kak emy yer... huhuhuh cikgu masuk sekolah....

yerlah anak2 dah sekolah ni mesti Tie sibukkan.....

Tie linn pun dah lama tak dgr ERA mcm kak aimi... skrg layan Sinar... heheehehehhe jiwa lama aku nie

atty's said...

salam..T..
fir..baru msk tadika kemas..thn depn..baru drjh satu..

Emy Omar said...

Alamak..masuk dalam blog ker?ha..ha..ingat best ke masuk paper..tadi pagi2 lagi pegawai dari Pejabat Pelajaran Daerah Alor Gajah dah datang serang sekolah sok pagi Pengarah pelajaran nak turun..haru2..anyway thanks la sebab masukkan gambo kita kat sini ye..peace!!

splendid said...

It seems different countries, different cultures, we really can decide things in the same understanding of the difference!
nike shoes

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....