Thursday, January 01, 2009

MY DEAR BLOG...







Pagi ni breakfast kat Restoran Old Town.. Sempat beli cawan dan piring Old Town..... Pas tu ke Hospital Temerloh.. Amik darah.... Platlet T 111 ari ni.. Semalam 86 jer... T tak perlu ditahan kata doktor.. Banyakkan minum air masak dan air 100 + sahaja.. Esok kena ulang datang amik darah lagi.. Pas tu adik T, Mak Su tiba dari Kuala Krau dengan menaiki ambulance.... Ma T pun ada bersama menemaninya.. Settle hal T, dok uruskan adik T masuk wad pulak.. Platlet dia 50 jer.. Pas tu, jenguk dia kat wad... Singgah lunch kat cafe jap dan terus pulang ke rumah... Sebelah petang g wad lagi... Badan adik T lemah sebab dia tak nak makan.. Dan kalau makan, dia akan muntah-muntah..... Dalam perjalanan banyak, dok redah air hujan pulak.. Hujan sedang lebat menggila.. Singgah beli KFC sebelum balik ke rumah dan kemudian pas solat Maghrib dan Isyak, kami ke rumah kawan pulak.. Ada majlis doa selamat dia masuk ke rumah baru... Siap makan kenduri, kami pun pulang ke rumah.. Sempat minum air masak dan air 100+ sebelum tidur... Daripada kena tahan wad, baiklah aku dok siap-siap minum air tu bebanyak.. Hehhee....

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....