Saturday, January 10, 2009








Dalam kul 12 tgh hari tadi kuar umah dan makan di gerai Kak Long T.. Then pas lunch, T dan bawa anak-anak g The Store.. Cari barang skit.. Pas tu terus balik ke rumah dan jap lagi B pun sampai bersama kawan yang menghantarnya ke rumah.. Dia tinggalkan ketanya di bengkel.. Ada benda yang nak dibaiki.. Sebelah petangnya, kami ke bengkel nak amik keta B dan baiki pulak keta T sat.. Macam-macamlah perangai keta nie.. Huhu... Setelah settle pomen dok baiki keta tu, kami pun ke gerai Kak Long T.. Makan-makan dulu.. Dalam kul 7 malam gitu.. So, kami dinner awallah malam nie.. Pekena Mee Hailam Kak Long T.. Balik umah layan Majalah 3 dan Cerekarama "Memoir Seorang Lelaki" sesambil dok membaca majalah... Hehehe....

1 comments:

splendid said...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
wholesale jewelry

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....