Saturday, November 29, 2008

MY DEAR BLOG...

Assalamualaikum...

Em, ari ni T nak tepek awards daripada Linn, http://ciklinn.blogspot.com/ dan Norly, http://tink-love79.blogspot.com/

Tq sudi kasi award ni ye! T amat2 menghargainya.... TQVM..


Lagi satu, tagged by Linn...

1. Letakkan gambar di atas dalam entri anda.... udah, udah diletakkan..

2. Nyatakan Kod Etika Blog Anda.... Em, ikut apa yang terlintas di otak pemikiranku ini.. Dalam erti kata lain, suka hati akulah nak letak apa-apa entri pun, ha gitu.. buleh??

3. Tag 7 orang rakan anda.. Tak nak tag sesape.. buleh, suka ati jekan... hohoho...

Lagi 1 tagged by Eya, http://chentamyblog.blogspot.com/

Ini jawapan T ye Eya.... Taraaa....

time dolu2

1. ms jaman kecek2 dlm drjh 1 - 6,kowang sll main mainan ape? KASI 3 je..cnthnye cm 'galah panjang'-

* galah panjang, tuju tin ngan selipar, main nyorok2....

2. mesti penah wat abg/kakak/adik marah kan..cube citekan dgn ringkas ape yg kowang buat smpi dowang marah cm nk mkn org.

* apa ye?.. t ni ramai adik badek... 8 org tu... termasuk tlah... rasanya pada setiap orang t ada bt diaorang marah.... nak cite panjang lebar pun tak ingat dah.. tp tulah.. marah2 pun tetap adik badek gak.. air dicincang xkan putuskan? tp tu masa kecek2lah.. dh beso panjg ni semua ok jer... bila dikenang2 balik, manis sungguh kenangan membesar bersama-sama dahulu.. rasa nak balik mengulanginya.. tp apakan daya...

3. penah kene pukul dgn mak/abah?mesti penah kan..sbb ape kene pukul n dgn ape?

* Dengan abah tak pernah, ma biasalah.. t mmg nakal masa kecek2 dulu... dat's y lah anak2 aku pun nakal gak eh? ngikut akulah nie.. pukul dgn apa... ngan tangan, cubit, tampor... tanda sayang ke tak tu ek?...

4. kali pertama 'cinta monyet' kowang..kalo msh ingat name cewek or cowok sile nyatekan skali,mn tau dowang yg penah jd pakwe/makwe kowang terbace tagged nih..ha kan da jd 'jejak kaseh'

* Aku mudah ngat crushnyer... sesape jelah yg bg perhatian kat aku, (ensem ke tak ensem.. tp kalau ensem tu kira bonuslah ek? hehehe).. mmg aku minatlah budak itu.. hehe... ramai.. segan nak mention nama arr.... maluuuu..... biarlah rahsia... gitu...

5. 3 perkare yg PALING kowang X SUKE ms kowang skolah dulu.x kire la skolah rendah/menengah

* ada sportcheck, kijo skolah yg banyak, kelas math.. banyak menci ooooo....

6. kasi name kawan2 yg penah rapat ngn kowang waktu skolah dulu,alah cm kwn sehidup semati la kononnyedulu mesti ade 'geng bas skolah' kan

* masnira, nana, kak long, ina, seetha, noni, asriza, yati, ju, letchumy, zura, dilah, sidah, cinda, faezah, aya, muza, yulia, atun, aminah, sali, norehan, eda, ros, nor, ap, ida, ita dan ramai lagi.. kalau mahu disenaraikan kesemuanya....

7. penah x nmpk 'antu/mende2 halus'?citekan sket je.mksudnye bukan la nk kate antu,tp serupe itu la..hehe..kdg2 perasaan msg2 kan.

* Secara live sensorang tak penah... tp ms dok asrama dulu, kawan2 dok dorm bawah kena histeria.. pakat kumpul ramai2 kat bilik atas baca surah Yaasin... takut giler masa tu beb.. seriau sungguh.. seram... sebenarnya t tak penah layan cite2 antu kat tv @ dvd.. giler engkau nak tgk cite antu! malamnya sure tak tidorlah jawabnya.. skang ni pun, tak tgk cite antu pun, tiap2 malam mimpi kena kejar dek hantu, kalau aku tgk cite antu lagila, em.. tak tahulah apa akan jadik...

8. penah ' tergolek dog' depan org?sbb ape terjatuh ye..malunyeeeeee

* Alhamdulillah, stakat ni belum lagilah... mintak2 jgnlah ada pengalaman membalukan mcm ni wei....

9. kali pertame nunggang beskal

* darjah 6.. syiok!

10. last soklan..nk tgk gambo kowang ms kecek buleh?

* ada dlm album, nanti senang2 t uploadkan ye!

Pergh.. lega dah siap jawab soklan.. barulah buleh tepek gmbr ni pulok.....

3 comments:

Eya said...

maceh kak T jwb tagged nguk ngek kite tuh..hehe

aryllia said...

slm perkenalan...blye ker kita perblog bersama...sy link awk ek...

HABIHA69 said...

orrr..gittew yer...ini cam TAG kat toll Plus ker?..Salam Ceria selalu, Saya doakan Pn T, Suami, anak-anak semua ceria-ceria di bulan cuti sekolah ini...baju sekolah anak-anak dah beli ker..tu barang-barang wajib tu..TQ sudi izinkan saya singgah kat Cni...moga ketemu lagi...

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....