Tuesday, November 25, 2008

MY DEAR BLOG.....

Assalamualaikum....


SNAP WORK STATION, TAGGED BY WILDA


Inilah dia tempat T dok ngabihkan masa 4-5 jam sehari... Tempat ni bulehlah dikatakan magic tau.... Pasai apa?... Pasai dapat jumpa u all semua!!! Hehehee.. Tq di atas persahabatan yang terjalin di antara kita.... Muaaxs......



Tadi kuar g bli barang dapo skit.. Malamnya T cuma masak Gulai Ikan Patin Masak Tempoyak dan jugak goreng ayam dari AYAMAS....



5 comments:

Bibu said...

ok.passed!
ikan patin huhuhu...raya aji ni mintak2 dpt le balik...leh mkn lagi!

atty's said...

wsalam t.T..Takde petua..cuma kena anggap anak2 tu cam kawan2 jer.

alamak..lapo lew tgk ayam goreng tu..kena kuar sat cari.bye T

Zanna_MamaBatrice said...

sedapnyer ikan patin masak tempoyak tu...hu hu hu....bila nak merasa ikan patin tempoyak kak tie nie......

dilaOHdila said...

waduh sedapnya ikan pating ni
makan ngan nasi ajer pun dah cukp kan la....

Workstation tu antara tempat yang paling harus dijaga.....disinilah tempat kita melepas IDEA. Duniaku..komputerku;-)

Ajeem said...

lapar terus tengok makanan tuu..

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....