Thursday, October 02, 2008

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1429 H













Assalamualaikum...
Selamat Hari Raya Aidilfitri 1429 H Tahun 2008. T sekeluarga beraya di kampung suami T di Kg. Bukit Abal Pasir Puteh, Kelantan. Seramai 10 orang adik-beradik suami, juga seramai 23 orang cucu ayah dan ibu mertua T berkumpul bersama. Arakian, riuh-rendahlah suasana di rumah ini. Dalam sibuk-sibuk tu, terlupalah pulak nak amik gambar sekeluarga. Cuma ini sahaja gambar yang sempat diambil sebagai kenangan di hari raya tahun ini.

1 comments:

Zanna_MamaBatrice said...

berderet2 ha entry kak tie
hijau kaler yerk tahun nie kak tie
sweet jer...

kak tie mmg kaki pose ler..
suker tau.....

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....