Friday, October 10, 2008

MY DEAR BLOG...



Assalamualaikum...

Sebelah malam pulak g makan kat gerai Kak Long T. Sedang makan, kawan B call, ajak g beraya ke rumahnya. Pas berborak-borak ngan Kak Long pasal hal raya kami tempohari, kami pun bergegas pulak ke rumah kawan my B....

Tq kepada En. Azmi dan Kak Zan yang sudi menjemput kami. Mereka telah menyediakan Mee Goreng, Satey dan jugak kuih-muih yang sedap-sedap rasanya. Dapatlah pulak kenalan baru malam tadi. Kak Dah, seorang lecturer di UNITEN yang dok di Putrajaya dan jugak Kak Zura, setaman dengan T di TTJ nie.... Salam perkenalan dari T ye buat kakak berdua....

8 comments:

atty's said...

yerle T.disamping kunjung mengunjung..dpt mengeratkan silaturahim..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
dalam banyak-banyak hidangan hari raya ni, satay lah yang paling best sekali

lieya_latif said...

wah kak t...makin ligat berblog namapk....lieya singgah FP pun ...update sikit jek gambo....keh keh keh keh

kak, meriah raye akak...yele sebab sambut org baru....lieya dah tgk pic akak menerima tetamu jauh...kak shimah...he he he he

kak syimah cerita akak peramah....n baik....ade rezeki lieya pun nak jumpe akak jugak he he he he

dilaOHdila said...

salam mama wati....
raya sebulan. lepas ni bersedialah dengan OpenhOUSe sana sini kay:-)

paling x tahan dengan menu2 tu mama....
dapat laak maakan ketupat satay adui...lapor ma!!!!!

shimazahar said...

warghh.. berjalan lagi yer T... saya balik ajer KL... tak ader berjalan rumah kengkawan @ sedara mara lagi ... En. Din dah sibuk balik kerja... ari sabtu kerja.. ahad esok pun kerna kerja jugak... ialah dah cuti lamakan...
T.. sedap makanan dekat kenduri Tu... tapi yang paling saya suka ubi sira.... huhuh.. esoknya saya ajak en.Din pergi pasar cari ubi... saya nak sira tak tahu.. mintak tolong MIL buatkan.. MIL pun tak berapa pandai sira ubi.. so terpaksa laa tunggu FIL saya balik petang tu.. FIL saya yang buatkan.... uhhhhh puas saya makan...

shimazahar said...

opsss.. lupaa.. yang pasal bergambar dengan SIL T. tu.. a'a ek... saya pun tak terpikir nak pergi jumpa SIL T masa tu.. asyik sangat berborak dengan T.... tapi kan T.. tak puas sebenarnya berborak dengan T masa tu.. lagi satu sebab tak jumpa adib..... hubby T..peramah jugak ek... heheh En.Din nampak nya boleh masuk dengan U all .. nak pulak dia berborak dengan T... kalau tidak selalunya En.Din diam seribu bahasa....

k.e.r.i. said...

rasenya sempat lagi nak wish selamat hari raye ni..
maaf zahir batin kalau ade salah & silap...
=]

shima zahar said...

T.. kemana awak menghilang nie.. lama tak update blog / FP..... sihat ker....

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....