Thursday, October 09, 2008

MY DEAR BLOG...









Assalamualaikum..

Tarikh hari ini cantik.... 081008... What a number, right? Sesuai kalau nak diabadikan tarikh ini sempena hari akad nikah ke, atau kepada sesiapa yang menyambut hari jadi pada hari ini.. Memang sweet sangat tarikh ni.. pada pendapat T lah.. , pada pandangan orang lain tu .. tak tahulah pulakkan?.....

Rutin harian T macam biasa saja pada hari ini. Petang tadi g check ngan doktor kandungan gula dalam darah T. Keputusannya 6.00. Doktor kata ok. Tapi kenalah jaga-jaga makan jugak. Malamnya pula, B ngajak dinner kat Pizza Hut. Dah lama tak melayan makan kat sini. Adalah dekat 2 bulan gitu.. Em, kenyang perut dok makan tadi. Alhamdulillah... Dengan rezeki yang diberikan-Nya...

3 comments:

Ayong said...

ni yag rasa mcm nak pekena pizza hut juga ni...terbayang2 garlic breard nye... :)

ai said...

wahhhhhhhhhh...T!
Ade blog gak rupanye kau ye. Slama ni aku jengah FP kau je..hihihi..

dilaOHdila said...

waduh PIZZA ke
cedapnya...dah sebulan puasa ni tak sabar nak makan kat sini.
menggiurkan lah T(he3)

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....