Tuesday, October 07, 2008

MY DEAR BLOG







Assalamualaikum...
Fakta:-
# Pegi car wash cuci kereta. Sesambil tu makan tengahari kat depan car wash tu. Alih-alih tak lama pas tu, my hubby pun datang cuci keta dan lunch kat situ jugak. So, apalagi, dialah settlekan bayaran untuk lunch dan cuci keta tue.. hehee...
# Singgah kedai beli lauk nak masak malam nie. Beli 2,3 botol air gas, kot-kot ada orang nak datang beraya nanti....
# Belek barang-barang yang T dapat masa kenduri kawin MY SIL ari tue...
# Salah seorang staff hubby bagi duit dan kuih raya untuk T & anak-anak. Tq Kak Nisah!!
# Menu malam ni T masak Gulai Kari Ayam (serbuk kari dibeli di Pasar Pasir Puteh, sedap.. orang Bachok yang buat...), Goreng Ikan Selar, ada ulam dan budus.. Very the sedap.... makan ngan nasi panash-panash.. hehee...

1 comments:

Ayong said...

kak ti...kalau masuk sini suka tgk gmbr lauk2 yg akak masak...hhehhe tgk ikan goren tu je pun dah terliur dah..

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....