Wednesday, September 10, 2008

RAMADHAN KE SEMBILAN




Assalamualaikum. Hari ini merupakan hari ulangtahun adik iparku, SUZANA, yang ke 26. SuNa akan berkahwin pada 04/10/08 nanti. Insya Allah. Gambar ini diambil semasa majlis pertunangannya pada bulan 6 yang lepas. Kepada SuNa, Kak T doakan semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan berbahagia selalu ye my dear! Amin. Insya Allah.
Petang ini untuk juadah berbuka puasa, T masak sambal udang, goreng ayam yang diperap bersama halia, ikan tenggiri masak singgang dan buat air kiwi. Yang lainnya, cik abeku telah membelinya di Pasar Ramadhan. Alhamdulillah. Inilah rezeki kami untuk hari ini. Syukur pada Mu Ya Allah...


3 comments:

pg11700 said...

wah....dah ada blog pulak, T ni memang rajin la dgn internet....sedap semua makanan kat dlm gambar tu, bln puasa ni makin terliur la....

shima said...

selamat datang ke dunia blog yer T.. seronok saya..... nanti kita berusaha update dengan jayanya yer... CAIYOKKK

lieya_latif said...

hai kak t.....ye ye!!! kak t pun ade blog yeak...wah sedap2 menu kak t....nanti rajin2 singgah le blog lieya....he he he he

selamat berpuase dan berbuke yeak

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....