Tuesday, September 16, 2008

RAMADHAN KE LIMA BELAS




Salam. Hari ini T mengambil gambar majalah-majalah kesukaan T yang takkan T lupa untuk membelinya pada setiap bulan. T memang si ulat buku. Seronok diulit majalah-majalah ini dan pelbagai jenis buku. T akan membaca di mana-mana sahaja, even di dalam tandas sekalipun. Masa itu emas. Amat beharga sekali. Begitulah dengan segala ilmu yang kita dapat melalui pembacaan....
Hari ini T memasak Kari Ayam, Goreng Ikan Masin dan Ikan Bawal, buat sambal belacan dan ada sedikit ulam-ulaman. Hubby lak mintak T buatkan Air Sirap Limau Kasturi. Dia juga ada membeli Puding Karamel, Kebab, Kuih Jala Emas, Murtabak dan Air Oren di PARAM tadi. Alhamdulillah, dengan rezeki yang diberikan oleh-Mu Ya Allah....

7 comments:

atty's said...

kyatt lama dah tak beli majalah..leh pinjam tak t

zAnA said...

kak tie, zana pun sama...
cuma lately jer dah jarang beli...bukan apa, hubby asyik bising jer coz' almari buku dah penuh...
b4 nie..kat umah lama lagi ler berlambak2 majalah & nove....
tp bila pindah umah skang nie...terpaksa jual coz' hubby tak kasi bw.....sayang...collection magazine zana dari tahun 2005 ok...nona, wanita, perempuan, pengantin, mingguan wanita...sib baik novel dia benarkan zana simpan lagi..kalu tak...hu hu hu....sedih ooooo....

shima zahar said...

Salam T.....
kalau nak citer pasal buku nie kan T.. saya zaman anak dara dulu memang laaa suka beli buku.. tak kira buku apa.. novel.. majalah... ujang ke... nak lagi best saya pernah kumpul buku doremon... dari episod satu sampailaa episod akhir.... sampai penuh bilik saya dengan buku.... buku2 tu semua saya tinggal dekat rumah mak saya... bila saya balik ari tu.. saya tengok.. habis dah kena makan dek anai-anai.... sayang betulll yang kena makan anai-anai tu satu hal.. tapi yang paling saya sedih sesangatkan.. buku doremon saya... anak buah saya ambik kesemuanya... huhuuuhuuuuu sedih betullllll.. mak saya kata... "ala mah ko kan dah besar .. dah kawin pun.. bagi ajerlah bebudak tu buku tu"....... huhuhuhuuuu sodih...........
email saya.. sabrinaaina@yahoo.com
h/p saya.... 017-3281696

George Hammers said...

Adakah anda memerlukan pinjaman ??
Adakah anda sedang mencari bantuan kewangan, Adakah anda
sangat-sangat memerlukan bantuan kewangan? Hammers Kewangan Charter di sini untuk memberikan
anda jumlah pinjaman yang anda minta dengan syarat anda akan dapat membayar balik pinjaman.
Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, untuk memohon e-mel kami di am_credit@outlook.com
Anda boleh hubungi kami untuk apa-apa jenis pinjaman seperti sekolah
pinjaman, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman perniagaan, kesihatan / pinjaman perubatan, dan lain-lain
Untuk maklumat lanjut atau untuk memohon, e-mel kami di am_credit@outlook.com

George Hammers said...

Adakah anda memerlukan pinjaman ??
Adakah anda sedang mencari bantuan kewangan, Adakah anda
sangat-sangat memerlukan bantuan kewangan? Hammers Kewangan Charter di sini untuk memberikan
anda jumlah pinjaman yang anda minta dengan syarat anda akan dapat membayar balik pinjaman.
Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, untuk memohon e-mel kami di am_credit@outlook.com
Anda boleh hubungi kami untuk apa-apa jenis pinjaman seperti sekolah
pinjaman, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman perniagaan, kesihatan / pinjaman perubatan, dan lain-lain
Untuk maklumat lanjut atau untuk memohon, e-mel kami di am_credit@outlook.com

George Hammers said...

Adakah anda memerlukan pinjaman ??
Adakah anda sedang mencari bantuan kewangan, Adakah anda
sangat-sangat memerlukan bantuan kewangan? Hammers Kewangan Charter di sini untuk memberikan
anda jumlah pinjaman yang anda minta dengan syarat anda akan dapat membayar balik pinjaman.
Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, untuk memohon e-mel kami di am_credit@outlook.com
Anda boleh hubungi kami untuk apa-apa jenis pinjaman seperti sekolah
pinjaman, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman perniagaan, kesihatan / pinjaman perubatan, dan lain-lain
Untuk maklumat lanjut atau untuk memohon, e-mel kami di am_credit@outlook.com

George Hammers said...

Adakah anda memerlukan pinjaman ??
Adakah anda sedang mencari bantuan kewangan, Adakah anda
sangat-sangat memerlukan bantuan kewangan? Hammers Kewangan Charter di sini untuk memberikan
anda jumlah pinjaman yang anda minta dengan syarat anda akan dapat membayar balik pinjaman.
Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, untuk memohon e-mel kami di am_credit@outlook.com
Anda boleh hubungi kami untuk apa-apa jenis pinjaman seperti sekolah
pinjaman, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman perniagaan, kesihatan / pinjaman perubatan, dan lain-lain
Untuk maklumat lanjut atau untuk memohon, e-mel kami di am_credit@outlook.com

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....