Monday, September 29, 2008

RAMADHAN KE DUA PULUH LAPAN







Assalamualaikum...
Fakta:-
# Hari ini T menolong kakak T apa-apa yang patut buat kuih/biskut raya. Di antaranya ialah Kerepek Pisang, Karipap Kecil, Kacang Goreng, Kuih Maruku, Biskut Mazola, Biskut Manis dan Biskut Cornflakes. Jadilah tu dari tak ada lansung. T jugak ada membawa balik 3,4 jenis kuih untuk Ma dan Abah tahun ni. Macam tahun-tahun yang lepas. Walaupun T tak penah buat biskut/kuih raya, T tak pernah culas membelinya sebagai buah tangan kepada Ma dan Abah.
# Untuk juadah berbuka puasa, Ma masak Nasi Kerabu, Laksa Lemak, Goreng Ikan Patin, Kuih Tepung Gomak dan pergi hantar mesin Buah Tebu di Pasar Ramadhan Kuala Krau. Buah Tebu tu ditanam di kebun Ma Abah T. Sedapnya makan ramai-ramai hari ini (Adik-adik lelaki T dari KL pun ada balik sama).....

2 comments:

Tink said...

emmm sedap nye nasi kerabu tu t...
ni t kat kg ke??
saya balik perak kg suami malam ni..

atty's said...

huhuuh..leleh air liur nengok nasi kerabu tu T,.
Kyatt doakan semoga T selamat sampai kekg ..

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....