Saturday, September 27, 2008

RAMADHAN KE DUA PULUH ENAM








Assalamualaikum...
Fakta:-
# Hari ini T memasak dalam kuantiti yang banyak sebab ipar duai nak datang tidur di rumah sebelum mereka meneruskan perjalanan ke Kelantan esok. Memang sibuk T di dapur tadi. Antara menu yang dimasak ialah Gulai Ikan Patin Masak Tempoyak (ikan patin 4 ekor), Goreng Ikan Tilapia (2 ekor), Ayam Masak Kicap (seekor ayam), Goreng Mee Hoon Singapura (mee hoon 2 peket), buat air Nescafe Panas dan Nescafe "o" Ais....
# Tetiba tengok anak-anak T senyap jer.. la... rupa-rupanya diaorang dah tidur dah.. kepenatan berpuasalah tue.. hehe..
# B belikan kuih-kuih raya untuk dibawa balik ke umah my parents. Tq B!!
# B juga bawa balik sampul duit raya daripada Maybank tadi.. Ha!! .. Angkat tangan cepat.. Sape nak duit raya???
# T sangat terharu dapat kad raya cyber daripada Kak Yatt.. Tq so much Kak Yatt!!

1 comments:

atty's said...

T..PATUT LER BYK NAK MASK..IPAR DUAI DTG YE..

SNANG JE BDK2 TU TIDO HAH..

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....