Thursday, September 25, 2008

RAMADHAN KE DUA PULUH EMPAT







Assalamualaikum...
Fakta:-
# T teruja sangat hari ni sebab menerima 2 parcel kiriman daripada kawan-kawan T. Mula-mula T dapat 2 helai tudung daripada Rinna (kawan di Fotopages) dan satu lagi daripada sahabat baik T sejak kami berumur 16 tahun lagi (sekarang masing-masing berumur 29 tahun), Emy yang tinggal di Masjid Tanah Melaka. Tq for both of you! Cantik tudung-tudung tu Rinna. Nanti kalau T pakai, T amik gambar dan tunjukkan pada u ye! Dan Emy, lain kali buleh tak Ruzi mengorder lagi Kek Lapis tu dari kawan u? Sedap betul rasanya kek-kek tu. Sehingga menjilat jarilah Ruzi dibuatnya! Tak rugi Ruzi memesannya. Kalau Emy dah kata sedap, maknanya memang sedaplah tue.. Hehehe... Sekali lagi, thank you guys!! Thank you so much...
# Hari ini T tak memasak apa-apa pun. Rasa malas jer. Hheehhee..... T cuma buat Air Kiwi manakala lauk juadah berbuka puasa, hubby T beli di Pasar Ramadhan. Nasi Kukus pula hubby beli di sebuah restoran berdekatan rumah kami. Memang berselera kalau makan lauk-pauk dari restoran ini. Maklumlah "Keda Oghe Kelate!", hehehe.. Memang banyak gerai/restoran kepunyaan "Oghe Kelate" kat Temerloh ni. Memang piau dari Pattani nun. Mano tok sedak! Diaorang memang pandai memasak!!!

1 comments:

Tink said...

salam
hai wati...
wah sedap tol kite tengok kek lapis tu..
kek lapis serawak ke??

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....