Saturday, September 13, 2008

RAMADHAN KE DUA BELAS







Salam. Hari ini T dan family balik ke Kuala Krau untuk berbuka puasa bersama my parents dan keluarga Abang Yus yang tinggal di Damansara Damai tu. Hari ni menu untuk berbuka ma masak Nasi Kunyit Ulam Gunung Tahan, Mee Rojak, Ikan Keli Bersambal, Kuih Onde-Onde, Kuih Kaswi, Air Anggur dan Sirap jugak hubby T belikan Sup Gear Box, Murtabak dan Puding Karamel. Memang seronok berbuka puasa ramai-ramai, tapi lagi seronok kalau semua ahli keluarga berkumpul semuanya di rumah ma dan abah T ni. Sure meriah dan ma abah pasti gembira dengan kehadiran 8 orang anak, 5 orang menantu dan 16 orang cucu mereka. Hem, bayangkanlah......

0 comments:

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....