Wednesday, August 20, 2008

KENA DIET ARRRR!!!




T jumpa doktor tadi dan katanya T kena jaga pemakanan coz kandungan gula dalam darah T terlalu tinggi iaitu 6.3. Paling2 pun kena setakat 6.1... Alahai, kena berdietlah T kali ni.. Tak jadi tidak kena berdiet jugak... bukannya untuk sesapa.. untuk kebaikan diri T jugak. Insya Allah.. T kena kuat semangat melawan gudaan daripada makan benda2 sedap yg selama ini mmg dah menjadi darah daging T. Pantang nampak makanan yg sedap membuatkan T terpaksalah berpantang makan la nie.... Aduhai.......


0 comments:

THE ONE AND ONLY

ABOUT ME

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
seorang yang simple dalam menjalani kehidupan seharian..

MY BLOG DESCRIPTION

Sekadar meluahkan apa saja yang terbuku di hati dan yang terlintas di fikiran.. Apa saja pandangan atau pendapat adalah mengikut kefahaman saya atau peredaran semasa ketika itu.. Saya tidak mengharapkan kalian bersetuju dengan pendapat saya semata-mata.. Kita berhak mengeluarkan pendapat masing-masing.. Bukan begitu? Saya tidak akan sesekali membiarkan mana-mana bloggers mengutuk, menghina atau yang sewaktu dengannya terhadap saya di sini.. Saya bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua corak penulisan dan gambar-gambar yang disiarkan di blog ini.. Hak cipta terpelihara sepenuhnya.. .. Harap maklum... Terima Kasih..

BORAKS

MY BLOG LIST

MY FOLLOWERS

MY PRECIOUS.....

MY PRECIOUS.....